vrijdag 5 augustus 2011

Foto's blotevoetenpad

Het blotevoetenpad!

Onze voeten, toen ze nog schoon waren;)

Op handen en (dus blote) voeten moest je deze berg stenen beklimmen

Op expeditie door de mini jungle!:)

We waren het samen eens: Houten snippers zijn het meest pijnlijk voor je voeten...!

Een erg goed gelukte "jump" foto!

Lekker rondspringen in de modder! (Jammer genoeg was dit ook de enige modder...)

De voeten waren inmiddels niet meer zo schoon

We gingen niet om de plas heen, maar er dwars doorheen!

In de "duinen", waar we heerlijk hebben geschreeuwd!

1 opmerking:

  1. Leuke voetenfoto's. Jullie hebben beiden mooie voeten maar toch gaat mijn interesse uit naar de voeten van je vriendin. Lange tenen en grote voeten inspireren mij het meest. Mooi !
    Ik laat mij artistiek inspireren door vrouwenvoeten. Je kan altijd mijn website eens checken www.bartpersoons.be

    BeantwoordenVerwijderen