maandag 13 augustus 2012

Lang geleden! Een hoop doelen verder:)

Wow, door mijn afstuderen heb ik een hele tijd niets aan mijn weblog gedaan, maar blijkbaar heb ik onbewust niet stilgezeten: Ik heb maar liefst 9 doelen behaald de afgelopen periode!!

Het belangrijkste doel is doel 4: Ik ben afgestudeerd als dramatherapeute aan de HAN!
Ook heb ik aan het eind van het vorige schooljaar aan 3 cliënten betaalde dramatherapie gegeven, dus doel 5 heb ik ook behaald!
Ik heb een GPS tocht (doel 16) gedaan met mijn broer, wat een gezellige dag was. Hierdoor heb ik ook meteen doel 35 behaald. (Maar ik ga vast nog vaker iets gezelligs met hem doen!)

In juni ben ik naar Wicked geweest! Helaas niet in NY of Londen, maar gewoon in Scheveningen, maar hij was wel mooi! (Doel 30)
Een ander doel wat ik in juni heb behaald is doel 36: Ik ben een dagje met mijn schoonzus naar de Efteling geweest, was superleuk! (Vooral om met haar in Joris en de Draak te gaan;))

En eindelijk heb ik bij een grote knutselwinkel was gevonden waarmee je kunt knutselen. Het ruikt niet hetzelfde als in mijn herinnering, maar komt toch erg dicht in de buurt. Ik heb er een poppetje mee geknutseld:) Die zal ik nog een keer op m'n weblog plaatsen. Dus dat was doel 50.

Het afgelopen jaar heb ik zeker elke 2 maanden mijn auto gewassen (lang leve de autowasstraat...:)) en er ook nog een cliëntje waarmee ik werk er een leuke bezigheid mee bezorgd, hij vond het prachtig om in de auto te zitten terwijl de auto werd gewassen. Tot zover doel 86!

Op Kreta heb ik wederom een fotoshoot gehouden met een vriendin, dus de drie zijn behaald (en er zullen er nog vele volgen!). Dus doel 94 mag ook roze gekleurd worden!

Tot zover de behaalde doelen.

Wat staat er voor de komende tijd op de planning:
In ieder geval een tripje naar Polen (Krakau) om o.a. Auschwitz te bezoeken... (Doel 19.) Niet zozeer om dit doel te behalen, maar omdat de Tweede Wereldoorlog afschuwelijk was en dat nooit vergeten mag worden. Daarom vind ik het goed om met eigen ogen te zien wat voor vreselijk leed al die mensen hebben moeten doorstaan..

Ik ga proberen een familiereünie te organiseren, maar dat zal denk ik nog moeilijk worden... (Een eerste poging enkele maanden geleden, een bericht aan enkele neven en nichten  via FB, heeft tot 0 reacties geleid... Doel 34.)

Over een aantal weken wil ik een nieuw bankstel gaan kopen, dus dan kan ik doel 88 ook doorstrepen. Heb er zin in!

Andere doelen wil ik ook graag verwezenlijken, maar die zijn nog niet zo concreet.
Wordt wederom vervolgd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten