donderdag 10 maart 2011

M'n eerste postcrossingkaartje is binnen!

Vandaag heb ik m'n eerste kaartje via postcrossing gekregen, all the way from Perth, Australia! Ik wilde er een foto van maken voor op de postcrossingsite, kom ik er net achter dat ik m'n camera gisteren ben vergeten bij een vriendin:s Dat komt dus wat later...
M'n tweede postcrossingkaartje die richting Portugal zal gaan, moet ik nog steeds kopen.. Carnaval (en het bezoek van Steve, een Engelse vriend van me) heeft alles een beetje stilgelegd kom ik achter..!:)

Mariëlle was de eerste die een "zomaar" kaartje van me heeft gehad! Ze was er erg blij mee!
Ook probeer ik mezelf elke dag een compliment te geven die ik opschrijf in een schrift. Door carnaval had ik een paar dagen niks opgeschreven, maar dit heb ik met terugwerkende kracht bijgewerkt, dus ik vind dat dat toch nog telt:)

Ook heb ik vorige week m'n eerste bloemetje gehaald. Roze gerbera's (m'n lievelingsbloemen) en ze staan nog steeds mooi. Ik word er gewoon vrolijk van als ik er naar kijk!

Tot zover weer de update!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten