zondag 27 februari 2011

Kaartjes!

Ik ben goed bezig!
Gisteren m'n eerste postcrossing kaartje gestuurd, all the way to Oregon, USA! Echt grappig om te doen! Wist niet zo goed wat ik moest schrijven, maar de gelukkige die mijn allereerste postcrossingkaartje gaat krijgen, is een gepensioneerde airforce officer die munten uit de hele wereld spaart. Ik heb dus mijn collectie munten (ik spaar ze niet, maar heb ze over van al m'n reizen tot nu toe. 't Lijkt wel bijna op een collectie:)) opgedoken en een mooi muntje uit Guatemala, Cambodja en natuurlijk een eurocent uit Nederland opgestuurd! Niet denken dat ik gierig ben, maar die kleine muntjes wegen het minste, en zwaardere post naar het buitenland - vooral naar de VS - is duur en wordt vaak gecontroleerd. Doel 39 is dus ook van start gegaan.

Daarnaast is een van mijn vriendinnen "uitverkoren" om mijn eerste "zomaar" kaartje te ontvangen! (Doel 42.) Maar wie o wie zou dat zijn...? De uitverkorene mag het hier laten weten!:D

3 opmerkingen:

  1. Ik lig morgen voor de brievenbus whahahaha
    Ben benieuwd of de officer een bref terug gaat schrijven!

    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Es! Hoop dat je niet super teleurgesteld zult zijn als het kaartje niet voor jou bestemd blijkt te zijn;) (In dat geval krijg je gegarandeerd ergens in het komende jaar wel een kaartje hoor:) Mag er nog 11 sturen!)
    Dat postcrossing gebeuren is niet zozeer bedoeld om nieuwe penpals te krijgen, maar je stuurt een kaartje naar een wildvreemde, en je krijgt van een andere wildvreemde dan weer een kaartje terug. (Dus niet van dezelfde wildvreemde:)) Maar die man waar ik een kaartje (een hele leuke met een koe en oud-Hollands decor op de achtergrond btw!) naartoe heb gestuurd, kan wel een berichtje voor me achterlaten als hij de kaart heeft gehad. Dat zou ik wel leuk vinden i.i.g.!
    Heb 't tweede adres inmiddels aangevraagd: Een 11-jarig jongetje uit Portugal:)
    Oh trouwens, je mag m'n blog wel gaan volgen:) Als je hier ergens rechts kijkt, zie je ergens een knop met "volgen", dan krijg je bericht wanneer ik iets heb gepost.. X Bien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal me eens aanmelden, is wel makkelijk!
    Nee hoor ik ben niet teleurgesteld. Maar wel een super leuk idee eigenlijk om iemand zomaar een kaartje te sturen.
    Is weer eens wat anders dan een belastingbrief ;-) in je brievenbus.
    Wel jammer dat je geen smilies kan plaatsen in mijn reacties.
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen