zondag 21 juli 2013

De tijd tikt door...

Over een kleine 4 maanden zitten de 1001 dagen erop.
Zoals ik in mijn vorige bericht schreef, ga ik lang niet alle doelen halen, maar probeer ik er tot 11 november in ieder geval nog zoveel mogelijk te behalen. Dat vorige bericht was van maart en in de tussentijd heb ik toch weer een paar doelen behaald:)
Doel 11: met de trein op vakantie. Afgelopen week ben ik 6 dagen naar Stuttgart geweest om daar een goede vriendin op te zoeken, mét de trein! Ik besefte pas toen ik al in de trein zat, dat ik op dat moment een doel aan het verwezenlijken was:)
Doel 18: Naar een pretpark in Europa gaan waar ik nog nooit ben geweest. Ik had in mijn hoofd dat dit een buitenlands park moest zijn, maar dat is niet gelukt. Ik ben echter op 10 juli met mijn doegroep (een groepje licht gehandicapte tieners die ik begeleid) naar Toverland geweest! Daar was ik nog nooit geweest, dus ik vind dat ik dit doel toch heb behaald. Nederland ligt tenslotte ook in Europa;)
Doel 52: 10 keer een computerloze dag houden. Ik heb dit doel niet meer nauwkeurig bijgehouden, maar de afgelopen maanden heb ik regelmatig een dag de laptop uit gehad (of in ieder geval dicht gelaten) en er niet aan gewerkt. Ik ben daar wat bewuster mee bezig en neem vaker een dagje "vrij" van de laptop:) Ik kom dus zeker aan de 10 keer.
Doel 96: Ga met een vriendin een dag het volgende doen: Stap in de auto, rij anderhalf uur lang en op de plek waar we dan zijn, stappen we uit en gaan we toeristje uithangen. Dit doel heb ik met mijn goede vriendin Vanessa uitgevoerd, het was supergezellig! Uiteindelijk zijn we in Deurne uitgekomen, normaal gesproken is dat zo'n 40 minuten rijden... We zijn Brabant dus niet eens uit geweest! We hebben daar lekker geluncht en geshopt.
Doel 100: Nodig m’n vriendinnen uit voor een “zomaar” feestje. Uiteindelijk is dit een Tupperware Party geworden:) Een vriendin van me is sinds kort demonstratrice van Tupperware en had me gevraagd of ik zo'n feestje wilde organiseren. Ik vond dat een goede reden om iedereen weer eens te zien! We hebben lekkere hapjes gemaakt samen, wat spulletjes gekocht en fijn bijgekletst.

De afgelopen periode ben ik echter vergeten om mijn spaarpot aan te vullen voor de behaalde doelen... Een beetje jammer, want binnenkort moet ik dus toch echt ergens minimaal 50 euro vandaan toveren en in mijn spaarpot stoppen. Anders ga ik een beetje aan het doel van dit project voorbij;)

Doelen die voor de komende periode in ieder geval nog op de planning staan zijn:
22.  Met een bootje door de Binnendieze varen in Den Bosch
23.  Prik blind een punaise op de kaart van Nederland en bezoek die plek

31.  Minimaal een keer een driegangen diner koken voor m’n familie (gezin)

32.  Met mama en papa een dagje weg gaan
42.  Stuur 12 keer zomaar een kaartje naar een vriendin/familie

48.  De zonsopgang en zonsondergang zien in mijn eigen omgeving, voorkeur voor de duinen
56.  Ga op een vrije zondag de hele dag films kijken die ik nog graag wil zien 
63.  Een week lang geen chips/chocola/snoep eten
68.  Schilder de grote spiegel in de woonkamer weer in een egale kleur   
71. Wreck this journal kopen en gebruiken
74.  Nummer voor vaste telefoon regelen 
78.  Drie keer een week lang kort douchen (max. 5 minuten, ja dat is kort voor mij:)) 
80. Tien keer honderd euro op mijn spaarrekening zetten
85.  Ververs de aarde van al mijn planten in de woonkamer 
95.  Ga in de zomer een hele dag ergens op een terrasje zitten met een vriendin en mensen kijken 
99.  Een fotoshoot houden met allerlei verschillende verkleedkleding, evt. samen met enkele vriendinnen 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten