vrijdag 1 november 2013

Nog maar 10 dagen...

Over 10 dagen zijn de 1001 dagen voorbij...! Wat is dat stiekem toch voorbij gevlogen! En wat heb ik veel doelen uiteindelijk toch niet behaald...
Ik heb net mijn lijst eens bekeken en er zitten een hoop doelen bij die in deze korte tijd niet meer te halen zijn. Maar ik ga toch proberen nog wat doelen roze te kleuren, namelijk:
- 1 week kort douchen
- nummer voor vaste telefoon regelen
- de "w" ontspannen schrijven (dit lukt al aardig;))
- mijn spiegel schilderen
- 1 dag nergens over klagen
- de aarde van mijn planten vervangen
- de plastuit uitproberen:)
- en het verkleedfeestje met fotoshoot alsnog proberen te plannen, vóór de 11e dus:)


Het is leuk om te merken hoe ik met sommige doelen bezig ben geweest, niet meer beseffende dat dat doelen op mijn lijstje waren! Zo ben ik inmiddels echt serieuze plannen aan het maken om een boek uit te brengen met dramatherapeutische werkvormen. Op LinkedIn wordt daar heel enthousiast op gereageerd, dat geeft een goede boost!

Ik ga nog anderhalve week hard m'n best doen om in ieder geval de helft van mijn doelen te behalen!
Na de 11e zal ik het eindresultaat bekend maken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten