donderdag 24 februari 2011

De eerste foto's...!

Net tussendoor snel wat foto's gemaakt om te bewijzen dat ik écht al hard aan m'n doelen aan het werken ben:) En ik heb inmiddels ook al 200 euro op mijn spaarrekening gestort, dus ben ook al bezig met doel 80.

Mijn geweldig mooie spaarpot! (Okee, ik had deze al, maar ik vond hem gewoon te mooi om niet voor mijn project te gebruiken!)

Daaaaaar is ie dan! Voor doel 71:)

Gisteren heeft m'n lieve vriendinnetje Saskia mijn zo geliefde boek behoorlijk mishandeld...! Goed zo Sas! Volgende week mag ik me uitleven op jouw boek!;)

Hoe creatief:) Weten jullie trouwens wat dat kleine blauwe stipje is? Nee, het is geen stipje! Het is een olifant op een paar kilometer afstand...:D (Anton humor:))

Mijn kunst... 

Zó boos was ik gisteren...

De eerste straatkrant is binnen! De eerste start van doel 38.

1 opmerking:

  1. Hey Sabine,

    Ik ben ook al een tijdje bezig met DZP, leuk hè?

    Die spaarpot die je hebt is een Oink (van S&P) of niet? Ik heb er zelf ook eentje, ze zijn zo leuk!

    Het lijkt mij trouwens ook best moeilijk om zo'n boekje tegen de muur te gooien, maar het zal 'bevrijdend' werken...

    Naja succes nog met je project!

    Groet,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen