woensdag 23 februari 2011

Krassen!

Vandaag ben ik flink bezig geweest om mijn "wreck this journal" boek te slopen...! Op school heb ik het een paar keer tegen de muur gegooid, maar John, mijn mannelijke klasgenoot, vond dat niet hard genoeg, dus die heeft het nog een paar keer keihard tegen de muur aan gesmeten! Resultaat: Vooral heel veel kreuken.. (Oh, wat zonde was m'n eerste reactie.. Meteen daarna: Oh nee, wat goed!:))
Vanavond even flink boos geweest om een niet nader te beschrijven reden. Dat was dan wel weer een prima reden om de bladzijde "vul deze bladzijde in op een moment dat je echt BOOS bent" naar de mallemoeren te helpen... Het resultaat is zelfs op vele andere bladzijden nog te bewonderen:) (Lang leve schilmesjes!)
Foto's zal ik binnenkort proberen te uploaden! (Moet ik ze eerst nog maken..)

Verder heb ik het nog te druk om heel fanatiek met allerlei doelen aan de slag te gaan. Maar ach, ik heb nog zo'n 2 jaar en 6,5e maand te gaan;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten