donderdag 14 juli 2011

Binnenkort weer aan de slag...!

Mijn doelenlijst heeft een tijdje stilgelegen... In de afgelopen maanden is veel gebeurd... Mijn collega'tje (waar ik het kaarsje voor brandde op m'n weblog) is 2 weken geleden helaas overleden aan de gevolgen van 3 hersenbloedingen die ze 10 weken eerder bij mij op mijn werk had gehad... Heel triest, en een slopende periode.. Voor haar is het beter zo, maar ze laat een gezin met 4 jong volwassen kids en een man achter, erg verdrietig dus..
Daarnaast heb ik het heel druk gehad met studie, stages (die nu zijn afgerond!), werk en een nieuwe liefde...:D
Nu heb ik echter vakantie, dus heb ik ruimschoots de tijd (en veel zin!) om weer eens wat doelen te gaan behalen!
Doelen die ik op de planning heb staan:
Doel 9: Korte vakantie in Drenthe: Volgend weekend ga ik met m'n lief 3 dagen naar Drenthe, waar we o.a. de Hunebedden gaan bezoeken, dus behaal ik de helft van doel 10 ook meteen!
Doel 35: Een dag iets leuks met mijn broer doen. Hij wil heel graag met mij een GPS toer doen, dus behaal ik ook meteen doel 16!
Doel 23: Prik blind een punaise op de kaart van Nederland en bezoek die plek. Ik ga de komende weken verder niet op vakantie, dus heb ik tijd genoeg om dit doel een keer te voltooien!
Doel 64: Een keer sushi gaan eten (in Tilburg): Dit ga ik komende maandag (de dag voor m'n verjaardag) doen! Dan ga ik met mijn vriend eten bij Koi in Tilburg, ben benieuwd!!
Doel 84: Balkon opruimen/opnieuw inrichten. Ik weet nog niet wanneer, maar dit wil ik wel deze zomer gaan doen...
Doel 96: De autorit zonder eindlocatie. Hopelijk heeft de vriendin waarmee ik dit wil gaan uitvoeren komende weken tijd en zin om dit een keer te gaan doen...!

Genoeg doelen om aan te werken dus..:) Hopelijk kan ik ook nog het blotevoetenpad lopen als het weer 's mooi weer wordt...
Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten